Од самовредновања до екстерног вредновања

15. април (недеља)

„Од самовредновања до екстерног вредновања“, каталошки број 499, једнодневни семинар,  (8 бодова), Компетенција: К4; Приоритети: 2.

Аутори

доц. др Јелена Стаматовић, доктор педагошких наука, наставник на високошколској установи, Учитељски факултет у Ужицу, Универзитет у Крагујевцу; мр Александра Милошевић, магистар педагошких наука, стручни сарадник, педагог, Медицинска школа и Музичка школа „Војислав-Лале Стефановић“, Ужице

Реализатори

доц. др Јелена Стаматовић, доктор педагошких наука, наставник на високошколској установи, Учитељски факултет у Ужицу, Универзитет у Крагујевцу; мр Александра Милошевић, магистар педагошких наука, стручни сарадник, педагог, Медицинска школа и Музичка школа „Војислав-Лале Стефановић“, Ужице; Данијела Негројевић, дипломирани педагог, Пољопривредна школа са домом ученика „Љубо Мићић“, Пожега

Општи циљеви

Развијање културе квалитета; Разумевање повезаности екстерног вредновања са самовредновањем школе/установе/дома и самовредновањем наставника/васпитача. Јачање компетенција наставника/васпитача за примену метода и техника самовредновања.

Специфични циљеви

Освешћивање потреба наставника/васпитача за сталним унапређењем сопственог рада и рада школе/установе/дома; Оспособљавање наставника/васпитача за препознавање и анализу стандарда квалитета школе/установе/дома као и за коришћење резултата екстерног вредновања и самовредновања у функцији унапређења квалитета рада школе и личног професионалног рада; Јачање компетенција за тимски рад у процесу вредновања; Оспособљавање наставника/васпитача за израду и примену метода и техника самовредновања и анализу добијени резултата.

Теме програма

Вредновање и самовредновање – обезбеђивање квалитета образовања; Предмети и циљ самовредновања наставника/васпитача, самовредновање школе и екстерно вредновање; Повезаност самовредновања школе са екстерним вредновањем; Однос вредновања сопственог рада наставника/васпитача/директора/стручних сарадника и резултата самовредновања рада школе; Конкретан рад на стандардима и индикаторима квалитет рада установе (докази, материјали, документација); Значај тимског рада у самовредновању и формирање тимова (тимске улоге, Белбинов тест); Методе и технике вредновања и самовредновања; Методе и технике самовредновања установе, наставника/васпитача; Избор технике, израда адекватног инструмента, начини примене, обрада резултата, имплементација у акционе планове и извештаје о самовредновању

Циљна група

наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа, наставник стручних предмета – средња стручна школа, наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју, наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник изборних и факултативних предмета, васпитач у предшколској установи, медицинска сестра – васпитач, васпитач у дому ученика, стручни сарaдник у предшколској установи, стручни сарадник у школи, сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник), наставник разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе – гимназија

Број учесника

30

Трајање

један дан (8 бодова)

Цена по учеснику: 1.200,00 динара.

Рок за пријаву учесника: 12. април (четвртак)

Пријављивање се  врши на meil Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.