Педагошка радионица за професоре француског језика

17. новембар (субота)

„Педагошка радионица за професоре француског језика“, каталошки број 884, једнодневни семинар,  (8 бодова), Компетенција: К2; Приоритети: 3.

Аутори:

Милена Милановић, професор француског језика мастер, Француски институт у Београду, Foreign Languages S; Данијела Милошевић, Професор француског језика и књижевности, Француски институт у Београду; Александра Војводић, мастер професор француског језика и књиж, Language Factory, Студио за учење страних језика, ; Урош Антонић, Дипломирани професор француског језика и, ОШ и гимназија "Креативно перо";

Реализатори:

Милена Милановић, професор француског језика мастер, Француски институт у Београду, Foreign Languages S; Данијела Милошевић, Професор француског језика и књижевности, Француски институт у Београду; Александра Војводић, мастер професор француског језика и књиж, Language Factory, Студио за учење страних језика, ; Биљана Константиновић, Дипломирани професор француског језика и, Пета београдска гимназија, Илије Гарашанина 24, Бе; Пуача Божић, дипломирани професор француског језика и, Огледна основна школа „ Владислав Рибникар „ , Фра; Марина Ђурђевић, Професор француског језика и књижевности, OШ„Вук Караџић„, Таковска 41, 11 000 Београд; Иван Јовановић, доктор филолошких наука, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет; Сузана Николић, професор (основне четворогодишње студије, Гимназија „Бора Станковић„ у Врању; Валентина Поповић, Дипломирани професор француског језика и, Економско – трговинска школа Бор;

Област:

страни језик

Компетенција:

компетенције за поучавање и учење

Приоритетна област:

Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)

Општи циљеви:

Подизање квалитета наставе француског језика и нивоа практичног знања професора француског језика у примени нових техника рада базираних на акционо- комуникативном приступу, упућивање професора у примену нових технологија у настави страног језика

Специфични циљеви:

Реактуализација вештина и знања кроз практичне педагошке радионице у којима централно место заузимају сами учесници којима се даје прилика да те вештине примене и увежбавају у ситуацијама симулираног часа. Педагошка радионица предвиђа неколико специфичних циљева: 1. Рад на француском језику с циљем да се реактуализују знања специфичног наставниковог говора и комуникације с ученицима. 2. Обављање свих задатака у радионици има за циљ индивидуализацију рада учесника, што ће им омогућити лично изражавање идеја и начина рада пред колегама и где долази до изражаја њихова оригиналност, креативност. 3. Обављање задатака у паровима и у мањим групама, има за циљ да послужи учесницима као модел за организацију часа на принципу акционе педагогије.

Циљна група:

наставник предметне наставе – основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
наставник изборних и факултативних предмета

Теме програма:

  1. данКогнитивна психологија дететаКомуникативни и акциони приступ Планирање часа на основу комуникативне и акционе педагогије2. данАнализа аутентичних докуменатаПрилагођавање и употреба аутентичних докумената у наставиИгре и креативне активности у наставиНове технологије у настави3. данИзрада општег и детаљног плана часаОдабир активности у односу на циљ часаИнтерактивни облици рада (говорна интеракција, интерактивно коришћење уџбеника и других наставних ср

 

Семинар је бесплатан.

Рок за пријаву учесника: 9. новембар (петак)

Пријављивање се  врши на meil Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

КОНТАКТ ИНФО

Регионални центар за професионални развој запослених у образовању

Немањина 52
31000 Ужице
Србија

Тел / Факс: 031/514-624
Телефон: 031/512-580
И-мејл: office@rcu-uzice.rs

Веб сајт: www.rcu-uzice.rs

Месечни планови

Новембар 2018
П У С Ч П С Н
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Акредитовани програми