У суботу, 2. децембра у РЦУ, одржан је семинар Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизма, Компетенцијa: K4
Приоритет: 1, каталошки број 333, 8 бодова.
Аутори |
1. Светлана Теодоровић, дипл.дефектолог – сурдоаудиолог, ШОСО „Милан Петровић“ са домом ученика, Нови Сад; Милица Марић, дипл. дефектолог – олигофренолог, ШОСО „Милан Петровић“ са домом ученика, Нови Сад |
Реализатори |
Светлана Теодоровић, дипл.дефектолог – сурдоаудиолог, ШОСО „Милан Петровић“ са домом ученика, Нови Сад; Милица Марић, дипл. дефектолог – олигофренолог, ШОСО „Милан Петровић“ са домом ученика, Нови Сад |
Општи циљеви |
Допринос унапређењу инклузивног образовања и васпитања кроз имплементацију визуелних стратегија. |
Специфични циљеви |
Упознавање са карактеристикама функционисања деце која имају сметње из спектра аутизма; Информисање о значају и примени визуелних стратегија у раду са децом са сметњама из спектра аутизма за развој комуникацијских и социјалних вештина; Давање препорука за израду сликовног материјала. |
Теме програма |
Первазивни развојни поремећаји (ПРП) и аутистични спектар; Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације; ТИЧ програм; Технике у оквиру визуелних стратегија |
Циљна група |
наставник разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа, наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју, наставник у школи за образовање одраслих, наставник изборних и факултативних предмета, васпитач у предшколској установи, медицинска сестра – васпитач, васпитач у дому ученика, стручни сарaдник у предшколској установи, стручни сарадник у школи, сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) |
Број учесника |
30 |
Трајање |
један дан (8 бодова) |